Showing all 9 results, including child brands

Filtre
-34%
Crema de par Oil Can Grooming Benchmark Classic Cream 100 ml
Adaugă în coș
Închide

Crema de par Oil Can Grooming Benchmark Classic Cream 100 ml

63,00 lei
Ceara de par Oil Can Grooming Angel's Share Crafting Clay 100 ml
Adaugă în coș
Închide

Ceară de păr Oil Can Grooming Angel’s Share Crafting Clay 100 ml

95,00 lei
Pomada Oil Can Iron Horse Grease Pomade 100 ml
Adaugă în coș
Închide

Pomada Oil Can Iron Horse Grease Pomade 100 ml

95,00 lei
Pomada Oil Can Blue Collar Original Pomade 100 ml
Adaugă în coș
Închide

Pomada Oil Can Blue Collar Original Pomade 100 ml

95,00 lei
Ceara de par Oil Can Grooming Angel's Share Styling Paste 100 ml 1
Adaugă în coș
Închide

Ceara de par Oil Can Grooming Angel’s Share Styling Paste 100 ml

95,00 lei
Ulei de ras Oil Can Grooming Angel's Share Shave Oil 50 ml (1)
Adaugă în coș
Închide

Ulei de ras Oil Can Grooming Angel’s Share Shave Oil 50 ml

95,00 lei
Ulei de barba Oil Can Grooming Iron Horse 50 ml 1
Adaugă în coș
Închide

Ulei de barba Oil Can Grooming Iron Horse 50 ml

140,00 lei
Ulei de barba Oil Can Grooming Blue Collar 50 ml 2
Adaugă în coș
Închide

Ulei de barbă Oil Can Grooming Blue Collar 50 ml

140,00 lei
Ulei de barba Oil Can Grooming Angel’s Share 50 ml
Adaugă în coș
Închide

Ulei de barba Oil Can Grooming Angel’s Share 50 ml

140,00 lei

Oil Can Grooming

Oil Can Grooming livrează produse de înaltă calitate fabricate în Marea Britanie, ambalate în mod unic pentru a sublinia importanța mencanismelor și necesitatea de a menține lucrurile fără probleme. De la produse de styling la uleiuri de barbă sau bărbierit, ce au la bază amestecuri de ingrediente fine care miros fantastic și sunt folosite pentru a îmblânzi, întări și condiționa.
Determinați să creeze bunuri oneste care sărbătoresc meșterii și aventurierii epocii moderne.

Prin motto-ul ales: “Take the road less travelled”, producatorul aduce un omagiu meșterilor și spiritelor care aleg drumul mai puțin parcurs. Inspirându-se de la oameni care își urmăresc inimile lucrând cu mâinile lor.

Valorile brandului se bazează pe trei componente simple, dar extrem de importante. Marcă. Reputatie. Relații. Astfel, se remarcă ca o companie care se dedică din toată inima acestor valori, creând produse pline de tradiție și cu o calitate care stabilește standardul.